Tuesday 20 March 2012

salam pertama. peeewiit

Salam semua. nama aku jasifa. sesenget tuh mai dari sudut hati aku msa aku bukak tagged dulu. sbb aku baru perasan semua pic aku mzti senget. ehek. tapi xkan aku nak tulis nama user id aku 'jasifa senget'. mcm sedey ja. ampa sedey dak? sedey2. tapi jasifa nama penuh aku dah tu xdak siti ka nur ka xdak. jadi, bnda ptama aku nk habaq ni peeeerrrrtttaaamaaa kali aku uat blog aku sndiri. sedey kan? padahal berkurun da teknologi nih wujud. maklum la, bz u.. hohohoho.. kpada ampa2 yg terbuka/saja melawat/tringin tengok blog aku nih, WELCOME2! knock the door first. i wait for u inside. ehek. lain mcm ja bunyi. so, teruskan teruskan. aku ari nih nk kongsi la cita pasai member aku nih, dia dah kahwin, tapi ksian kat dia ampa tau dak, dia borink dok umah. besala dia jadi suri rumah sepenuh masa. 

soklan?
sila2.
1) pesepa dia dok umah?pi la kija.
jawpan: dia habaq kat aku yg ni atas permintaan suami dia. lg pon suami dia habaq dia tanggung smua makan minum pakaian keinginan kehendaki member aku nih.
any suggestion?
sila2.
1) uat bisnes kt tenet. (hmm good idea tapi bisnes pa?)
2) beli psp ka xbox ka , leh main game (arrr i dont think so)
3) beli buku msak2, uat cake, uat cupcake, explore new things bout cooking (cun2)

so, kpada ampa2 smua di luar sana, d rumah, d kolej, d cyber cafe, aahh mana2 ja lah, ampa asa member aku nih patot uat pa.. kot2 la ada alternatif lain yg aku leh cadg kat dia.
untuk mghormti member aku nih, aku xmention la nama dia noh. jgn tnya lak pesepa, aku habaq da. menghormati2. 

ok lah naty aku post agy. ampa rajin2 la melawat aku. aku jemput belaka. xkira jantina, xkira umoq. k papai

 

2 comments:

  1. mcm mna nk follow nih??? muahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hampeh adeq! join kat aku cayunk ampa semua kat bawah.. scroll down plz.. hehehehe

      Delete